logo mob crni

logo crni

logo crni

Preostalo do Festivala:
5
1
dan(a)
T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 

Hrvatski film

U konkurenciji - Arena

1. Aleksi, red. Barbara Vekarić, Studio dim - PREMIJERA
2. Do kraja smrti, red. Anđelo Jurkas, DOP Produkcija - PREMIJERA
3. Dom, red. Dario Pleić, Filmski kolektiv - PREMIJERA
4. Duboki rezovi, omnibus, red. Filip Peruzović, Filip Mojzeš, Dubravka Turić, Kinematograf - PREMIJERA
5. Lada Kamenski, red. Sara Hribar i Marko Šantić, Sekvenca - PREMIJERA
6. Mali, red. Antonio Nuić, Propeler film - PREMIJERA
7. Za ona dobra stara vremena, red. Eduard Galić, MissArt - PREMIJERA
8. Comic sans, red. Nevio Marasović, Kinorama
9. Egzorcizam, red. Dalibor Matanić
10. Osmi povjerenik, red. Ivan Salaj, Alka film

Izvan konkurencije - Kino Valli

11. Kameleon, red. Dino Kos i Frano Barunčić


aleksiCLANAK

ALEKSI (premijera)

HR, RS // 2018 // 87'
drama, komedija

REŽIJA Barbara Vekarić
PRODUCENTICE Darija Kulenović Gudan, Marina Andree Škop (Studio dim, HR)
PRODUKCIJSKA KUĆA Studio dim (HR)
KOPRODUCENTI Snežana Penev, Gordan Kičić
KOPRODUKCIJA Filmkombajn (RS), Hrvatska radiotelevizija (HR), Filmka udruga Motion (HR)
PRODAJNI ZASTUPNIK Film Republic
SCENARIJ Barbara Vekarić
FOTOGRAFIJA Filip Tot
MONTAŽA Dragan von Petrović
SCENOGRAFIJA Ines Nezirović Atman
KOSTIMOGRAFIJA Suzana Tkalčec
OBLIKOVANJE ZVUKA Zoran Maksimović, Ognjen Popić
ORIGINALNA GLAZBA Pavle Miholjević, Jura Ferina
MASKA Svetlana Gutić
VIZUALNI EFEKTI Josip Klobučar, Sandrino Požežanac, Tom Vujnović
GLAVNA MUŠKA ULOGA Goran Marković
GLAVNA ŽENSKA ULOGA Tihana Lazović
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Sebastian Cavazza, Jason Mann, Aljoša Vučković, Leon Lučev
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Nataša Janjić, Neda Arnerić

Aleksi je problematična 28-godišnjakinja koja nakon završetka studija ne uspijeva pronaći posao, pa je prisiljena vratiti se pod roditeljski krov. U pokušaju da odagna dosadu, Aleksi bježi od odgovornosti i upušta se u avanture s nekoliko muškaraca: američkim fotografom Christianom, s kojim je vežu slični interesi, lokalnim glazbenikom Goranom, čije tradicionalne stavove ne podnosi, ali ih veže snažna kemija, i starijim, šarmantnim, bogatim slovenskim plejbojem Tonijem, koji je zavodi ekstravagantnim zabavama na jahtama i skupim drogama.

Barbara Vekarić (Dubrovnik, 1987) diplomirala je komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te filmsku i televizijsku režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Napisala je i režirala desetak kratkometražnih filmova, među kojima i Prvu damu Dubrave (2011), koja je bila prikazana na preko 50 međunarodnih filmskih festivala i nagrađena na njih sedam. Također je režirala reklame i glazbene spotove. Aleksi je njezin debitantski dugometražni igrani film.


dokrajasmrtiCLANAK

DO KRAJA SMRTI (premijera)

HR // 2018 // 115'
ljubavni // romance

REŽIJA Anđelo Jurkas
PRODUCENTI Danijel Kovačević, Dino Senčar, Anđelo Jurkas, Tena Razumović Žmara
PRODUKCIJSKA KUĆA DOP produkcija
KOPRODUKCIJA Studio 25, Ratio Video Production, Media Park, Neon
DISTRIBUCIJA Continental film
SCENARIJ Anđelo Jurkas
FOTOGRAFIJA Danijel Kovačević
MONTAŽA Ivan Neff
SCENOGRAFIJA Life Is a Picnic
KOSTIMOGRAFIJA Life Is a Picnic
OBLIKOVANJE ZVUKA Konrad Mulvaj
ORIGINALNA GLAZBA Lunar, Dalibor Grubačević
MASKA Ines Zrnc Gregorina
VIZUALNI EFEKTI Ivan Neff
SPECIJALNI EFEKTI Ivan Neff
GLAVNE MUŠKE ULOGE Leon Lučev, Nikša Butijer, Luka Dragić, Borko Perić, Mislav Čavajda
GLAVNE ŽENSKE ULOGE Judita Franković, Nera Stipičević, Lana Gojak, Tara Rosandić, Jelena Veljača, Bojana Gregorić Vejzović
SPOREDNE MUŠKE ULOGE George Ginikachukwu Opurum, Lav, Dino Škare, Marinko Prga, Petar Krešimir Dumbović
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Ana Majhenić, Lucija H. Kajić, Anamarija Percaić, Gordana Džepina, Klara Mucci, Tina Blade, Eva Jurić

Jednog jesenjeg podneva dvoje klinaca nalazi se na mostiću kako bi si priznalo nešto jako važno. Istog dana pokreće se lavina događaja koja uključuje ljude nimalo slučajno usmjerene jedne na druge. Ona će rezultirati jednim zaustavljanjem lifta, jednim invalidskim kolicima, jednom vožnjom noćnim tramvajem, jednom prijetnjom samoubojstvom čovjeka oboljelog od PTSP-a, divljim seksom, jednom razlikom u godinama, dugom šutnjom i vožnjom u nepoznato, stajanjem na kiši, jednim brutalnim priznanjem, videosnimkom iz prošlosti, prebijanjem gluhonijemog izbjeglice, tragovima Drugog svjetskog rata i jednim nježnim poljupcem.

Anđelo Jurkas hrvatski je redatelj, pisac, glazbenik i autor prve debitantske trilogije u povijesti dugometražnog igranog filma u Hrvatskoj i regiji, koju čine filmovi Zbog tebe (2016), Fuck Off I Love You (2017) i Happy End (u postprodukciji). Režira igrane, dokumentarne i namjenske filmove, reklame, glazbene te eksperimentalne videoformate. Autor je projekta uvođenja predmeta pop-kulture u nacionalni kurikulum osnovnih i srednjih škola. Autor je deset samostalnih književnih naslova, nekoliko TV-emisija, četiri solo glazbena albuma te brojnih videospotova. Piše i sklada i za druge izvođače.


domCLANAK

DOM (premijera)

HR, UK // 2018 // 71'
drama

REŽIJA Dario Pleić
PRODUCENT Dario Pleić
PRODUKCIJSKA KUĆA Filmski kolektiv
KOPRODUCENTI Jure Pavlović, Dario Domitrović, Mike Downey, Sam Taylor
KOPRODUKCIJA Sekvenca (HR), Embrio Production (HR), F&ME (UK)
PRODAJNI ZASTUPNIK 
DISTRIBUCIJA 
SCENARIJ Dario Pleić
FOTOGRAFIJA  Igor Zelić
MONTAŽA Danijel Pejić, Maida Srabović
SCENOGRAFIJA /Dubravko Đuran
KOSTIMOGRAFIJA Lea Krpan, Katarina Zaninović
OBLIKOVANJE ZVUKA Dario Domitrović, Dušan Maksimovski, Dominik Krnjak
ORIGINALNA GLAZBA Alen Siknauz, Nenad Sinkauz
MASKA Iva Gašparac, Maja Pleić
VIZUALNI EFEKTI Vedran Štefan
GLAVNA MUŠKA ULOGA Mislav Čavajda
GLAVNA ŽENSKA ULOGA Judita Franković
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Filip Vidović, Nikša Butijer, Alen Liverić, Danijel Radečić
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Katarina Baban, Sara Moser

Njihova sedmomjesečna beba mirno spava u kolijevci, ne znajući za nevolju koja im se sprema. On ukrcava zadnje komade namještaja u kamion. Ona ga gleda s prozora, svjesna da broje zadnje dane u svome domu. Zbog beskrupuloznih građevinskih poduzetnika, pohlepnih bankara i korumpiranog sudstva taj dom postao je njihova noćna mora, iz koje će se ili dobrovoljno iseliti, ili biti nasilno deložirani. Dok sat otkucava, oni na svaki način pokušavaju spasiti ne samo svoj dom nego i svoj odnos, jer sve je, uključujući i njihovu ljubav, postalo upitno. Ujutro, kad policija pokuca na vrata, moraju odlučiti hoće li prihvatiti nepravdu ili joj se oduprijeti.

Dario Pleić (1967) filmski je i televizijski redatelj. Za međunarodno tržište snimio je dokumentarnu seriju Povijest nogometa (2002), a režirao je i drugu sezonu kriminalističke serije Mamutica (2010) te seriju Loza (2011). Autor je segmenta Game Over iz omnibusa Zagrebačke priče (2009), a u dugometražnom filmu debitirao je filmom Nije sve u lovi (2013). Dom je njegov drugi dugometražni igrani film.


dubokirezoviCLANAK

DUBOKI REZOVI (premijera)

HR // 2018 // 80'
drama, omnibus

REŽIJA  Dubravka Turić, Filip Mojzeš, Filip Peruzović
PRODUCENTICA Dijana Mlađenović
PRODUKCIJSKA KUĆA Kinematograf
SCENARIJ Jelena Paljan (1); Ksenija Kušec (2); Ivan Turković Krnjak (3)
FOTOGRAFIJA Radislav Jovanov Gonzo (1), Luka Matić (2), Dubravka Kurobasa (3)
MONTAŽA Dubravka Turić (1), Andrija Gvozdić Michl (2), Iva Ivan (3)
SCENOGRAFIJA Petra Poslek, Jana Piacun
KOSTIMOGRAFIJA Morana Starčević, Katarina Pilić
OBLIKOVANJE ZVUKA Dubravka Premar, Ivan Zelić, Borna Buljević, Višeslav Laboš
ORIGINALNA GLAZBA Jura Ferina, Pavle Miholjević
MASKA Snježana Gorup, Asja Novaković, Marija Bingula
VIZUALNI EFEKTI 
SPECIJALNI EFEKTI 
GLAVNE MUŠKE ULOGE Roko Glavina, Vinko Kraljević
GLAVNE ŽENSKE ULOGE Lana Barić, Marina Redžepović, Glorija Pinturić, Lily Antić
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Milivoj Beader, Nikša Butijer, Bernard Perić, Franko Jakovčević, Borna Fadljević, Živko Anočić.
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Jadranka Đokić, Areta Ćurković, Mirela Brekalo

TREŠNJE: Bezbrižno ljeto dječaka Jakova postupno narušavaju napeti obiteljski odnosi. Slijed događaja koji završavaju tragično izazvat će u njemu emotivnu pobunu protiv odraslih, ali i osjećaj vlastite krivnje.
SMRT BIJELA KOST: Dječja igra „smrt bijela kost“, koju igraju sestre Marija i Lucija i njihov susjed Marko, prerasta u puno ozbiljniji i dramatičniji događaj, kako za djecu tako i za odrasle.
PREDMETI KOJI TONU: Obiteljsko okupljanje krenut će u začudnom smjeru kada se Renata pred ocem pojavi s masnicom na licu i neuvjerljivim, klišejiziranim opravdanjem.


LadaKamenski1CLANAK
LADA KAMENSKI (premijera)

HR // 2018 // 71'
drama

REŽIJA Sara Hribar, Marko Šantić
PRODUCENTI Jure Pavlović, Bojan Kanjera
PRODUKCIJSKA KUĆA Sekvenca
KOPRODUKCIJA Peglanje snova, Antitalent, CineCro
SCENARIJ Sara Hribar
FOTOGRAFIJA Vjekoslav Skledar
MONTAŽA Tomislav Pavlic
SCENOGRAFIJA Dubravko Đuran
KOSTIMOGRAFIJA Lidija Sertić
OBLIKOVANJE ZVUKA Tihomir Vrbanec
ORIGINALNA GLAZBA Vid Hribar
MASKA Asja Novaković
VIZUALNI EFEKTI 
SPECIJALNI EFEKTI 
GLAVNA MUŠKA ULOGA Frano Mašković
GLAVNE ŽENSKE ULOGE Nataša Dorčić, Ksenija Marinković, Doris Šarić-Kukuljica
SPOREDNA ŽENSKA ULOGA Dijana Vidušin

Frano je mladi filmski redatelj koji priprema svoj dugometražni prvijenac. Tema kojom se bavi jest propast krojačkih poduzeća u regiji, a inspirirana je iskustvom vlastite tete, bivše radnice u tvornici Kamensko, s kojom je bio blizak. Kako bi odabrao tko će tumačiti glavni lik, Frano poziva tri renomirane domaće glumice na neformalnu čitaću probu u svoj stan. Međutim, kada shvate da se natječu jedna protiv druge, stvari krenu u krivom smjeru.

Sara Hribar (Zagreb, 1986) studirala je filmsku i televizijsku režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Autorica je niza zapaženih kratkometražnih filmova (Pusti me da spavam, 2007, Libertango, 2009, Ta tvoja ruka mala, 2010), kao i segmenata dugometražnih omnibusa Zagrebačke priče vol. 2 (2012) i Transmania (2016). Od 2005. napisala je i režirala niz dječjih emisija i dramskih serija. Lada Kamenski njezin je dugometražni prvijenac.

Marko Šantić (Split, 1983) diplomirao je filmsku i televizijsku režiju na Akademiji za kazalište, radio, film i televiziju u Ljubljani. Autor je niza zapaženih kratkometražnih filmova (Sretan put, Nedime, 2006, Ništa osobno, 2010), a njegov dugometražni prvijenac, Zavedi me (2013), nagrađen je Posebnim priznanjem na Međunarodnom filmskom festivalu u Varšavi. Član je Europske filmske akademije.


malijenasCLANAK

MALI (premijera)

HR // 2018 // 90'
kriminalistička drama 

REŽIJA Antonio Nuić
PRODUCENTI Boris T. Matić, Lana Matić
PRODUKCIJSKA KUĆA Propeler film
KOPRODUCENT Jozo Patljak
KOPRODUKCIJA Alka film
SCENARIJ Antonio Nuić
FOTOGRAFIJA Radislav Jovanov Gonzo
MONTAŽA Marin Juranić
SCENOGRAFIJA Nedjeljko Mikac
KOSTIMOGRAFIJA Morana Starčević
OBLIKOVANJE ZVUKA Hrvoje Štefotić
ORIGINALNA GLAZBA Hrvoje Štefotić
MASKA Mirna Čurak
VIZUALNI EFEKTI Saša Budimir
SPECIJALNI EFEKTI Saša Budimir
GLAVNE MUŠKE ULOGE Franjo Dijak, Vito Dijak
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Rakan Rushaidat, Hrvoje Kečkeš, Bojan Navojec, Robert Ugrina, Živko Anočić, Paško Vukasović
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Iva Babić, Ksenija Marinković

Četiri godine zatvora nisu promijenile Franju. On je diler. Supruga mu umire, a njezini roditelji žele ga prikazati kao nesposobnog roditelja i uzeti mu skrbništvo nad sinom, Malim. Mali voli oca, voli njegove nekonvencionalne odgojne metode i želi živjeti s njim. Franjo nema namjeru nikome opravdavati način na koji odgaja sina, kao što nema namjeru pustiti da ga itko od njega razdvoji. Za četrdeseti rođendan Franjo dobiva dva poklona koji su rješenje svih njegovih problema.

Antonio Nuić rođen je u Sarajevu 1977. godine. Magistrirao je režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, gdje u posljednjih pet godina predaje na više kolegija. Za filmove koje režira piše i scenarije. Debitirao je pričom unutar dugometražnog omnibusa Sex, piće i krvoproliće (2004), a kasnije je snimio Sve džaba (2006, Zlatne arene za najbolju režiju i najbolji scenarij), Kenjac (2009, Zlatna arena za najbolji scenarij) i Život je truba (2015). Umjetnički je savjetnik Zagreb Film Festivala i član Upravnog odbora Društva hrvatskih filmskih redatelja.


zadobrastaravremenaCLANAK

ZA ONA DOBRA STARA VREMENA (premijera)

HR // 2018 // 113'
drama

REŽIJA Eduard Galić
PRODUCENT Dominik Galić
PRODUKCIJSKA KUĆA Umjetnička organizacija MissArt
SCENARIJ Dominik Galić
FOTOGRAFIJA Dario Hacek
MONTAŽA Stjepan Lučić
SCENOGRAFIJA 
KOSTIMOGRAFIJA Asja Novaković
OBLIKOVANJE ZVUKA 
ORIGINALNA GLAZBA Tomislav Babić
MASKA Lidija Sertić, Nataša Prugovečki
VIZUALNI EFEKTI Aleksandar Ribar
SPECIJALNI EFEKTI
GLAVNE MUŠKE ULOGE Karlo Mrkša, Marko Petrić
GLAVNA ŽENSKA ULOGA Vini Jurčić
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Mustafa Nadarević, Miljenko Brlečić, Andrej Dojkić, Dragan Despot, Ivo Gregurević, Voranc Boh, Žarko Potočnjak, Zijad Gračić, Alan Katić, Filip Sertić, Denis Bosak
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Elizabeta Brodić, Andreja Barešić, Matija Prskalo, Ankica Dobrić, Emilia Habulin, Milana Milojević, Mia Anočić Valentić, Lucija Kajić, Ljiljana Bogojević

Hrvoje i Borna prijatelji su od djetinjstva. Život je za njih još uvijek igra: cure, utakmice, tulumi. No dolazi vrijeme sazrijevanja, a svaki od njih nalazi vlastiti način na koji se nosi sa životnim nedaćama u društvu u kojem nema ni jasnih pravila ni mjesta za nevinost i naivnost. Iznenadne odluke koje će morati donijeti odredit će njihove životne putove, a njihovo prijateljstvo doći će na ispit zrelosti. Na Balkanu svaka generacija ima svoje razloge za odlazak. Ovo je priča o generaciji koja živi prijelaz iz socijalizma u kapitalizam praćen krvavim ratom. Tko je bolje odabrao?

Eduard Galić (Trogir, 1936) hrvatski je filmski i televizijski redatelj. Nakon studija arheologije i povijesti, počinje se baviti režijom. Od šezdesetih godina radi na televiziji, a u dugometražnom igranom filmu debitira s Crnim pticama (1967). Autor je nekoliko antologijskih kratkometražnih dokumentarnih filmova (Sunt lacrimae rerum, 1965, Predvečerje, 1966), TV-drama i serija (Putovanje u Vučjak, 1984-85, Horvatov izbor, 1985). Njegovo televizijsko stvaralaštvo od devedesetih naovamo najvećim je dijelom vezano uz stradanje Vukovara (Heroji Vukovara, 2008, 2011, 2016).


comicsansCLANAK


COMIC SANS

HR // 2018 // 104'
komedija, drama 

REŽIJA Nevio Marasović
PRODUKCIJA Ankica Jurić Tilić, Hrvoje Pervan, Ira Cecić
PRODUKCIJSKA KUĆA Kinorama
DISTRIBUCIJA 2i Film
SCENARIJ Nevio Marasović
FOTOGRAFIJA Damir Kudin
MONTAŽA Tomislav Pavlic
SCENOGRAFIJA Iva Rodić
KOSTIMOGRAFIJA Katja Šunjić Kudin
OBLIKOVANJE ZVUKA Julij Zornik
ORIGINALNA GLAZBA Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz
MASKA Sanja Hrstić Kuterovac
VIZUALNI EFEKTI Vlado Dostan, Ivan Štefan
SPECIJALNI EFEKTI Branko Repalust
GLAVNA MUŠKA ULOGA Janko Popović Volarić
GLAVNA ŽENSKA ULOGA Nataša Janjić
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Zlatko Burić, Miloš Timotijević, Miha Rodman, Damir Poljičak
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Alma Prica, Inti Šraj, Jette Ostan Vejrup, Sara Hjort Ditlevsen, Tanja Ribič

PREMIJERNI STATUS 
redovna distribucija, ožujak 2018. 

Alan, uspješan grafički dizajner, nema sreće u odnosima s bivšim djevojkama, kao ni u odnosu sa svojim ocem, slikarem i hedonistom Brunom. Iznenadno putovanje na Vis prisilit će Alana i Brunu da kroz niz što humornih što dramatičnih situacija preispitaju svoje odnose, a prije svega navest će Alana da preispita vlastite prioritete.

Nevio Marasović (Zagreb, 1983) diplomirao je filmsku i televizijsku režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Njegov dugometražni prvijenac, The Show Must Go On (2010), ujedno i završni rad na Akademiji, na Filmskom festivalu u Puli osvojio je niz nagrada, uključujući Nagradu Breza za najboljeg debitanta i Nagradu Oktavijan za najbolji film po izboru kritičara. Njegov sljedeći film Vis-À-Vis (2013) portal Cineuropa uvrstio je u pet najboljih europskih naslova 2013. godine. Goran (2016) je nagrađen na brojnim međunarodnim festivalima. Snimio je i režirao humorističnu seriju Instruktor (2010), čiji je autor i scenarist zajedno s glumcem Stjepanom Perićem. Osim snimanjem filmova, Marasović se profesionalno bavi snimanjem reklamnih spotova. Comic sans je njegov četvrti dugometražni igrani film.

egzorcizamCLANAK

EGZORCIZAM

HR // 2017 // 81'
film strave

REŽIJA Dalibor Matanić
PRODUCENTI Dalibor Matanić
PRODUKCIJSKA KUĆA Kinogerila
KOPRODUKCIJA INK Pula
DISTRIBUCIJA 2i Film
SCENARIJ Dalibor Matanić
FOTOGRAFIJA David Oguić, Danko Vučinović
MONTAŽA Tomislav Pavlic
SCENOGRAFIJA 
KOSTIMOGRAFIJA Desanka Janković
OBLIKOVANJE ZVUKA Franjo Homen
ORIGINALNA GLAZBA Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz
MASKA Sanja Rivić
VIZUALNI EFEKTI
SPECIJALNI EFEKTI
GLAVNA MUŠKA ULOGA Janko Popović Volarić
GLAVNA ŽENSKA ULOGA Nika Ivančić
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Marko Braić
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Helena Minić Matanić, Senka Bulić, Lana Gojak

PREMIJERNI STATUS 
studeni 2017 

Vera Artuković, ogrezla u religijski fanatizam, sumnja da bi njezina mlađa sestra Maša mogla biti opsjednuta Sotonom. U pomoć poziva svećenika Viktora Supila, ne znajući da ga muči kriza vjere. Na Viktorov prvi egzorcizam nepozvani dolaze Lidija, novinarka konzervativne obiteljske televizije, njezin snimatelj Boris, koji poznaje Mašu iz djetinjstva, te psihijatrica Sofija, poznata po netrpeljivosti prema religiji. Vodnjanski podrum sestara Artuković postaje zona međusobnih obračuna svih okupljenih likova, no morat će se udružiti ako se namjeravaju obračunati sa Sotonom.

Dalibor Matanić (1975) filmski je, televizijski i kazališni autor te redatelj niza reklama. Autor je deset dugometražnih igranih i nekoliko kratkometražnih filmova. Dobitnik je Nagrade žirija u službenom programu Filmskog festivala u Cannesu za film Zvizdan (2015), prikazan u programu Un certain regard. Redatelj je Novina (2016–2018), prve TV-serije na nekom slavenskom jeziku koju je Netflix otkupio za globalnu distribuciju. Dobitnik je triju Zlatnih arena za režiju na Pulskom filmskom festivalu (Zvizdan, 2015, Ćaća, 2011, Fine mrtve djevojke, 2002), šest nagrada Oktavijan koje dodjeljuje Hrvatsko društvo filmskih kritičara te dvostruki dobitnik nagrade Grada Zagreba za kulturu. Član je Europske filmske akademije.


OsmipovjerenikCLANAK

OSMI POVJERENIK

HR, BA // 2018 // 139'
komedija

REŽIJA Ivan Salaj
PRODUCENT Jozo Patljak
PRODUKCIJSKA KUĆA Alka film
KOPRODUCENTI Dario Domitrović, Marijo Vukadin, Damir Terešak, Tomislav Bubalo, Kazimir Bačić
KOPRODUKCIJA Embrio Production (HR), Hrvatska radiotelevizija (HR), Kadar film (BA), Olimp produkcija (HR)
DISTRIBUCIJA  2i film
SCENARIJ Ivan Salaj (prema romanu Renata Baretića // based on a novel by Renato Baretić)
FOTOGRAFIJA Slobodan Trninić
MONTAŽA Marin Juranić
SCENOGRAFIJA Ivana Škrabalo
KOSTIMOGRAFIJA Morana Starčević
OBLIKOVANJE ZVUKA Dario Domitrović
ORIGINALNA GLAZBA Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz
MASKA Snježana Gorup
VIZUALNI EFEKTI Tomislav Vujnović, Antonio Patljak, Siniša Mataić, Sandrino Požežanac
SPECIJALNI EFEKTI Dragutin Poldrugač
GLAVNA MUŠKA ULOGA Frano Mašković
SPOREDNE MUŠKE ULOGE Borko Perić, Goran Navojec, Špiro Guberina, Ivo Gregurević, Filip Šovagović, Mate Gulin
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE Nadia Cvitanović, Iva Mihalić

Arogantni, ambiciozni političar Siniša Mesjak pred izbore se nađe u središtu namještenog skandala. Vlada ga želi skloniti od očiju javnosti, radi čega ga šalje na Trećić, najudaljeniji naseljeni hrvatski otok, kako bi organizirao jedinicu lokalne uprave – što je zadatak koji prethodnih sedam povjerenika nije uspjelo izvršiti. Stanovnici Trećića zašli su u treću životnu dob, pričaju nerazumljivim dijalektom i komunikacijski su odsječeni od ostatka države, a jedina osoba koja mu može pomoći jest infantilni epileptični mladić Tonino. Dok pokušava izvršiti zadatak, povjerenik nailazi na mnoge probleme koje nije mogao ni zamisliti, uključujući i samog sebe.

Ivan Salaj (Zagreb, 1969) hrvatski je scenarist i redatelj. Autor je zapaženog srednjometražnog filma Vidimo se (1995), koji je nagrađen na Filmskom festivalu u Cottbusu, te segmenta Dan otpora u dugometražnom omnibusu Zagrebačke priče vol. 3 (2015). Osmi povjerenik njegov je debitantski dugometražni igrani film.


IZVAN KONKURENCIJE:

kameleonCLANAK

KAMELEON (premijera)
HR // 2017 // 80'
drama

REŽIJA  Dino Kos, Frano Barunčić
PRODUCENTI  Frano Barunčić, Dino Kos, Andrea Šikljan, Hela Žuljević
PRODUKCIJSKA KUĆA  Aion produkcija
KOPRODUKCIJA Studentski kulturni centar Rijeka
SCENARIJ  Dino Kos, Frano Barunčić
FOTOGRAFIJA  Luka Radiković
MONTAŽA  Luka Radiković, Dino Kos
SCENOGRAFIJA  Ivana Butković
KOSTIMOGRAFIJA  Ivana Butković, Lucija Polonijo
OBLIKOVANJE ZVUKA  Tihomir Vrbanec, Marko Klajić
ORIGINALNA GLAZBA  Sandi Bratonja
MASKA  Zara Hrvatin
VIZUALNI EFEKTI 
SPECIJALNI EFEKTI 
GLAVNA MUŠKA ULOGA  Frano Barunčić
GLAVNA ŽENSKA ULOGA  Tena-Antonija Torjanac
SPOREDNE MUŠKE ULOGE  Lovro Ivanković, Nikola Nedić, Tomislav Vičević, Emir Mulalić
SPOREDNE ŽENSKE ULOGE  Katia Kuharić, Jasna Jeličić, Anja Sabol

PREMIJERNI STATUS 
prosinac 2017, Zagreb, Lovran

Grupa ljudi različitih dobi i životnih interesa. Likovi žive u malom gradu i povezani su na brojne načine. To je mjesto u kojem svatko zna sve o svakome – tko kako živi, kakav posao ima, koji auto vozi, ima li dovoljno novca za skijanje i ljetovanje. No kada druga osoba treba pomoć, glave se okreću u drugome smjeru. Fokus priče je na osobi koja na pomalo neobičan način pokušava učiniti svijet nešto ljepšim mjestom za život.

Dino Kos (1992) bavi se filmskom i videoprodukcijom. Do sada je režirao četiri kratkometražna igrana filma (Govornica, 2017; Alijenacija, 2016; Mm, 2015; Mopus, deni, 2015) i tri glazbena spota. Kameleon je njegov debitantski dugometražni igrani film.

Frano Barunčić (1990) redovni je student diplomskog studija glume na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Predsjednik je Aion produkcije, u sklopu čijih aktivnosti se bavi produkcijom, režijom i glumom.

Hrvatski program 65. Pule

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona
Preostalo do Festivala:
5
1
dan(a)

Prijavi se na newsletter

 

14 Festivalskih lokacija

image
predsjednica hr

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus